Mariette stelt zich voor!

In deze rubriek kun je jezelf voorstellen. Ook lees je hier enkele tips voor het gebruik van het forum
Plaats reactie
DAE avatar
carry-on

Mariette stelt zich voor!

Bericht door carry-on » vr 02 nov 2018, 17:12

Mijn naam is Mariette, 52 jaar. Samen met mijn man woon ik in het prachtige Apeldoorn waar ik ee tuin van ongeveer 550 m2 tot mijn beschikking heb. Mijn tuin heeft een aantal speelse vormen en verschillende perkjes (waarvan een deel afgeschermd met dode buxus, zie mijn vraag hierover elders op het forum). Ik heb helaas geen foto van de zomerdagen. Nu in het najaar vind ik het niet de moeite waard om een foto te delen aan jullie. Geduld dus tot in het voorjaar / zomer volgend jaar :D

Ik ben niet een heel ervaren tuinierder. De tuin heb ik 10 jaar geleden aan laten leggen door een hovenier die ook het grote onderhoud voor ons doet. Zelf doe ik de kleinere klusjes en plant ik af en toe wat nieuwe planten, doe ik het kleine snoeiwerk, vul ik de bloembakken, plant ik de bollen, etc. En uiteraard relax ik graag in de tuin en op het gras

Op het tuinforum hoop ik af te toe wat tips mee te pakken, wat vragen te stellen en wellicht ook wel iemand anders te kunnen helpen (ook al heb ik niet veel kennis, maar wie weet).

Herman

Re: Mariette stelt zich voor!

Bericht door Herman » za 03 nov 2018, 10:29

Welkom Mariette!

Alan

Bericht door Alan » za 03 nov 2018, 19:21

Je hoeft ook geen tuinexpert te zijn om deel te nemen aan dit forum! :) We lezen je belevenissen en vragen graag. welkom!

DAE avatar
carry-on

Bericht door carry-on » ma 05 nov 2018, 20:22

Bedankt voor jullie welkomstwoorden :thumbup:

Plaats reactie