Even voorstellen

In deze rubriek kun je jezelf voorstellen. Ook lees je hier tips voor het gebruik van het tuin forum
Plaats reactie
DAE avatar
Lotjuuh
Reacties Topics

Even voorstellen

Bericht door Lotjuuh » wo 10 jul 2019, 22:58

Hallo,

Ik ben Liselotte en woon sinds 2,5 jaar in een gezellige hoekwoning met een (voor het gemiddelde rijtjeshuis) grote achtertuin op het zuiden. De vorige bewoners hadden al het een en ander qua planten/struiken/bloemen staan, dus nu begin ik daar eindelijk wat helderheid in de krijgen. Afgelopen jaar hebben we zelf ook nog wat planten aangeschaft, maar elk jaar blijft het weer kijken wat mooi is en wat leuk is qua indeling. Sowieso heb ik de afgelopen jaren heel wat planten-namen geleerd! En ben ik er achtergekomen dat een tuin onderhouden ook zeker wat werk vraagt, al vind ik dit wel leuk om te doen😊

Het eerste jaar is de tuin voor en achter een beetje op de achtergrond geraakt, maar de afgelopen tijd kom ik er steeds meer achter welke vaste planten er al stonden, wat mooi is en wat nog moet veranderen.

De achtertuin is vooral nog heel erg open met veel lage begroeiing. Vandaar mijn vraag over het verplaatsen van een spontaan opgekomen berkenboompje uit de voortuin.

Ik hou dit forum in de gaten 😊
Liselotte

Herman

Re: Even voorstellen

Bericht door Herman » zo 14 jul 2019, 18:10

Welkom!

Plaats reactie