Posted May 4, 20204 yr Er zijn praktische of esthetische redenen om ervoor te kiezen om de boom te verwijderen.En dat iemand die dat met reden doet, ook niet per definitie iemand is die 'tegen' bomen is.Ik wil een boom doden, hoogte zo'n 6 meter, hoe pak ik dit het beste aan (zonder te zagen)?Heeft u een effectieve oplossing?
May 4, 20204 yr Waarom wil je niet zagen....daar wil ik eerst antwoord op...en het moet gaan over je eigen boom....niet over die van iemand anders!!Als je mij kunt overtuigen stuur ik je een pm hoe je dat kunt doen..maar ik vermoed dat je daar niet toe in staat bent..je vraagstelling wekt nogal wat twijfels..Ps ik oa wil duidelijke foto's van de boom en de situatie en feedback....als ik dat vraag! Edited May 4, 20204 yr by Batdah
May 4, 20204 yr Geen reactie.....heb je inmiddels nagedacht....en tot inkeer gekomen.. Het is vermoedelijk het eigendom van iemand anders wat je wilt saboteren..toch? uiteraard werk ik daar niet aan mee..Dit soort vragen worden doorgaans gesteld als men minder koshere bedoelingen heeft..Advies blijf weg van fora en richt je tot het dark web..
May 6, 20204 yr Author Waarom wil je niet zagen....daar wil ik eerst antwoord op...en het moet gaan over je eigen boom....niet over die van iemand anders!!Als je mij kunt overtuigen stuur ik je een pm hoe je dat kunt doen..maar ik vermoed dat je daar niet toe in staat bent..je vraagstelling wekt nogal wat twijfels..Ps ik oa wil duidelijke foto's van de boom en de situatie en feedback....als ik dat vraag! Ja het is mijn boom. Ik ben 70 jaar, fysiek lukt me het zagen niet meer.Om een bedrijf te laten komen is mij te duur want ik heb een klein pensioen en te weinig AOW.Het gaat al gauw richting de 1000 euro, er zijn toch zeker "natuurlijke" alternatieven?
May 6, 20204 yr Na een kleine speurtocht op internet ben ik erachter gekomen dat je van plan bent een boom in het gemeenteplantsoen te vergiftigen....een boom van de gemeente, de belastingbetaler van iedereen dus...ook van mij dus... Ik ga hier denk ik maar aangifte van doen...dit is nl een milieudelict wat je van plan bent.Blijft dat een dode boom levensgevaarlijk is want die gaat om...ooit...hoe zou jij het vinden dat die op je kleinkind valt...of op een van je naasten....ja zit je nu al te gniffelen...met de aanstaande uitvaart in het geschied..Blijf weg en hou op met leugens te verspreiden...