Posted May 14, 20204 yr Hallo Allemaal, Ik heb vorige herfst tamme kanstanjes geraapt. Ik heb deze uit laten komen in de koelkast en na ontkiemen in een potje in de vensterbank uit laten komen. Ik heb 3 boompjes. Eéntje is al in februari uitgekomen. De andere 2 heb ik laat in Maart in een pot gestop. Het ging allemaal ontzetten goed, maar sinds een week beginnen de bladeren van de oudste boom ontzettend uit te drogen. De jongste 2 gaan nog goed. Ik ben bang dat de boom het niet gaat redden, maar ik ben nog banger dat de andere 2 hetzelfde lot zullen ondergaan. Waarschijnlijk zijn de potten veel te klein..? Mijn 2 vragen zijn daarom:1. Valt de boom nog te redden2 Hoe voorkom ik dat de andere 2 boompjes ook doodgaan?
May 14, 20204 yr Wat toevallig ik heb precies het zelfde. Veel aandacht en liefde gegeven maar 1 boompje heeft nu 7 blaadjes en lijkt helemaal te verdrogen
May 18, 20204 yr Author Dat hebben ze niet nee...Ik ga eens opzoek naar een pot die dat wel heeft. Bedankt!