Posted May 16, 20204 yr Ik heb sinds een tijdje een aantal kamerplanten. Nu zat ik mijn plant water te geven een tijd geleden en zag daar toen een beestje in zitten. Ik heb te plant vervolgens een tijdje apart gezet en later zag ik niks meer. Nu keek ik vandaag weer en zat er weer zo een beestje in. Ik heb al een beetje opgezocht wat het zou kunnen zijn, maar ik kom er niet helemaal uit. Zelf ben ik nog vrij nieuw met planten dus ik heb er nog niet zoveel verstand van en weet niet zo goed of ik me hierover zorgen moet maken. Uitleg en tips zijn heel erg welkom alvast onwijs bedankt!
May 16, 20204 yr Vang dat isect en maak een andere foto op een witte achtergrond het is niet te zien zo.
May 16, 20204 yr Author Ik heb helaas geen betere foto kunnen maken aangezien ik het beest al heb weggehaald uit de plant en verder niks kon vinden. Hoopte dat iemand het misschien kon herkennen. Ik ben gewoon bang dat mijn andere planten ook kan beïnvloede en weet gewoon niet zo goed wat ik ermee aan moet. Dus alle tips zijn welkom.
May 17, 20204 yr Goed blijven nakijken dus en goed om de plant af te zonderen...Gaat het om een Dieffenbachia?
May 17, 20204 yr Author Ja ik denk inderdaad dat het Dieffenbachia is, had het even opgezocht. Het is nu de 2e keer dat ik het ontdekte maar zie er niet meer zitten, dus hoop dat het verder niks ergs is, maar ik zal hem voor nu nog wel even apart houden.