Posted March 3, 20214 yr Hoi, ik ben vrij nieuw in het hele planten wereldje maar ik heb sinds kort een alocasia macrorrhiza maar er was een stam waar geen bladeren meer op zaten. Nu is mijn vraag of ik hier überhaupt nog iets uit ga krijgen? Of kan ik iets doen om dit te bevorderen? Ik zal wat foto's van de plant hieronder plaatsen.Dit is de stam
May 5, 20213 yr Hallo Dreke,die ene tak ziet er niet goed uit, ik zou hem tot net boven de grond afsnijden met een heel scherp mesje.Dan met kaarsenvet afdichten.Groetjes,Sjannie
May 5, 20213 yr Author Hallo Dreke,die ene tak ziet er niet goed uit, ik zou hem tot net boven de grond afsnijden met een heel scherp mesje.Dan met kaarsenvet afdichten.Groetjes,Sjannie Hoi Sjannie, Ik heb hem een tijd geleden met een scherp mes afgesneden zo'n 5 cm boven de grond. Maar nu zag ik laatst een filmpje waarin ze een plant "scheuren", kan ik dit met mijn plant ook doen? En zo deze verwijderen?Groetjes,Dreke