Posted March 22, 20214 yr Hi allemaal, Ik heb anderhalve week geleden een Strelitzia Nicolai geleverd gekregen van ongeveer 240cm hoog. Bij de levering zei de eigenaar van de webshop dat hij 'hier op de juiste plek zou staan' en ik heb wat verzorgingstips meegekregen. Ik heb best groene vingers, maar toch ziet de plant er binnen anderhalve week erg verdrietig uit. Ik heb hem sinds een paar dagen meer voor het raam gezet, sproei sinds een paar dagen op advies iedere dag de bladeren en heb hem tot nu toe 1x een flinke scheut water gegeven (gezorgd dat hij tot onderaan de pot nat was, maar ook dat hij binnen een week weer droog zou staan. Er gaat hier iets goed mis lijkt me. Wat doe ik verkeerd en valt deze nog te redden? Ik was van plan vanmiddag een pot te kopen, maar als hij echt niet meer te redden valt, vind ik dat zonde van mijn geld. Help?
March 22, 20214 yr Mijn eerste indruk is dat de plant bevroren is....ik denk dat hier niets te redden valt...ik zou een claim bij de leverancier neerleggen!