Posted March 28, 20213 yr Wij hebben een Elaeagnus ebbingei in de vorm van leibomen staan en vanwege niet aanslaan van 1 van de vier hebben wij deze vervangen voor een nieuwe. Echter de nieuwe vertoont ook groei problemen. Ik heb de nieuwe boom in een zeer ruime put geplant met potgrond vermengd met scherp zand. De structuur van de aarde is klei, daar heb ik 3 gaten van 1 m diep in geboord en gevuld met de plant grond. Wij begrijpen het niet wat hier aan de hand is. Wie kan vertellen wat probleem is of beter wat kan ik doen om de dure bomen te redden?Groet Niek
March 28, 20213 yr HI Niek!Heb je voor mij wat fotos van de bomen en hun standplaats? Dan kan ik kijken wat er eventueel mis kan zijn!GroetEdwin Westerhuiswww.treestore.nl
March 28, 20213 yr Author Hier wat foto's.Wij hier in Zeeland hebben wij klei, soms zwaar in de kleur grijs en groen. Ik heb een put geboord en inderdaad de grond is behoorlijk verdikt op een kleine 40cm diep.Groet Niek