Posted April 25, 20213 yr Beste groenliefhebbers...Wij zijn anderhalf jaar geleden met niks (dan troep en onkruid) vol enthousiasme begonnen in de tuin die bij ons nieuwe (maar oude) huis hoort. We hebben een jaar geleden het groen uit de grond gekeken... en dat lukte nog best goed! Na de winter is het heerlijk om te zien dat er weer nieuw leven komt! Hoewel wij veel studie hebben gemaakt van de tuin, zijn sommige dingen niet te voorspellen... en ook is er niet altijd een antwoord te vinden op de vraag waarom iets het niet goed doet. Vandaar dat ik mijn vraag bij jullie neerleg!We hebben prachtige Sedum Matrona aangeplant... hij is ook een tijd heel mooi geweest! Aan het eind van de zomer werd hij opeens lelijk, kreeg vlekken en van de bladeren was niet veel meer over. We hoopten dat de sedum na de winter weer mooi op zou komen, en dat leek ook heel even het geval... maar nu weer ontstaan er witte vlekken in het blad.Wie weet wat we hier aan zouden kunnen doen!? Bedankt alvast! Ellen
April 26, 20213 yr Dit lijkt me eerder hagelschade! en dat groeit er wel uit, als je dat lelijk vindt kun je de planten gewoon kortknippen en er komt nieuwe groei!