Posted June 9, 20213 yr Dag iedereen Daar ik in verband met planten een komplete leek ben had ik volgende vraag. Wat is de naam van deze bomen? Ik heb zes stuks ervan in betonnen bakken. In de winter worden ze ingepakt om ze te beschermen tegen de koude. Dank bij voorbaat.
June 11, 20213 yr Plaats eens een detailfoto van de takken waarop de naalden of schubben goed te zien zijn.
June 12, 20213 yr Author Dag Batdag, dank voor uw reactie.Voeg hierbij detailfotos van de bewuste bomen. Vriendelijke groetjes.Frank.
June 12, 20213 yr Dag Frank, het zou eigenlijk nog duidelijker moeten maar het is al beter op weg.Onder voorbehoud zou ik richting een Cryptomeria cultivar denken. Maar het is nog niet helemaal duidelijk waardoor Juniperus ook een optie kan zijn..Waarom je die in de winter inpakt is mij een raadsel want die moet volledig winterhard zijn..
June 12, 20213 yr Author Dank U voor de reactie Bardah. Nu kan ik proberen ze te vinden op google. Vriendelijke groetjes, Frank.