Posted November 15, 20213 yr Goedendag☺️Ik heb al een aantal maandjes deze plant en ik merk nu dat de planten misschien te zwaar worden voor de stengel? Een hangende boel dus! Doe ik hierin iets verkeerds? Ligt het misschien aan de voeding van de plant ? Ik gebruik nu Pokon voor cactus en vetplanten met de aanbevolen hoeveelheid.Alvast heel erg bedankt,Groetjes,Jenn
November 19, 20213 yr Ik ben van mening dat deze Crassula er niet heel beroerd uit ziet!Dat de plant slap overkomt kan komen doordat ze te donker en TE WARM staat! Je kunt wel beter zorgen voor een pot met bodemgaten want dit zal eens mis gaan!In de lichtarme periode kun je beter zorgen dat de plant niet groeit door ze koel droog en licht te overwinteren..om slappe groei te voorkomen..Na de winter kun je de hangende uiteinden afsnijden en de hergroei zal steviger worden...zeker als je de plant gedurende de zomer buiten plaatst.
November 21, 20213 yr De uiteinden die je eventueel afknipt, kan je een beetje laten drogen, en er een nieuwe pot met stekjes erbij maken.