Posted February 13, 20223 yr Hoi, ik kon dit probleem nergens terugvinden daarom mijn vraag hier.Ik heb een stukje tuin waar echt niks wil groeien. Ik kan hier ook niet dieper graven dan 30/40 cm, dan stuit ik op een laag grind lijkt het wel of bouwgrond? Ik zou dat stuk tuin ook zo graag groen zien. Heeft iemand een goede tip voor mij om dit te verwijderen? Graafmachine is hier geen optie... die zou dan door de woonkamer naar de achtertuin moeten...Groetjes,Saskia
February 13, 20223 yr Wat voor grond zit er boven de grindlaag? Wat is het probleem (blijft er veel water staan? Of juist vochtig)? Wat heb je al geprobeerd voor planten? Heb je een foto van de situatie?
February 15, 20223 yr Als het erg zonnig is en droog, kan je denken aan droogtebestendige vaste planten of kruiden.Mocht het eerder een vochtige plek zijn, kan je denken aan een soort moerasbiotoop met oeverplanten voor de vijver.