Jump to content

Featured Replies

Posted

Hallo allemaal,

Ik wil graag eens even polsen naar ervaringen met 'Antibrown'(http://www.antibrown.nl). Dit zou een oplossing zijn voor grondwater met roest om aan te sluiten op de beregeningspomp. Uiteraard een wondermiddel met minimaal verbruik volgens de gemiddelde verkoper, maar ik vind heel weinig 'echte' ervaringen terug ...

Werkt het ? geen bruine aanslag meer op verharding, gras of bladeren ? En hoe zit het met verbruik ? Hoeveel bussen per jaar mag ik verwachten te verbruiken op een jaar ? Is het überhaupt goed voor het milieu ls ik het zomaar in het rond sproei ?

Moet er iemand iets meer kunnen vertellen hierover, graag ! Zelf ben ik bezig met de aanleg van beregening, en ik weet dat ik wel wat ijzer in het grondwater heb, dus het zou een mooie oplossing kunnen zijn ...

Bedankt alvast !

scOOb