Posted June 4, 20222 yr Hallo, Wij hebben sinds vorig jaar een Cercis canadensis 'Carolina Sweetheart’ in onze tuin staan. Aan het eind van het jaar verloor deze het blad en een tijdje geleden verschenen er knopjes en kleine wit/groenige blaadjes. Geen felroze bloemetjes. Momenteel staat hij er zo bij. De witte blaadjes zijn wat verschrompeld. Hoort dit allemaal zo? Ik maak mij een beetje zorgen..
June 4, 20222 yr Moeilijk te zien of er iets anders aan de hand is, maar lijkt in elk geval verdroogd. Hoeveel/ vaak heb je water gegeven dit voorjaar?Is er nog iets van beestjes te zien op de laatste bladeren?Hoe snel ging dit?En heb je de plant uit pot of uit volle grond geplant?
June 4, 20222 yr We hebben hem niet veel water gegeven gezien de flinke regenval de afgelopen weken. Er zijn geen beestjes zichtbaar. Hij is in een pot geleverd en hij staat nu in de volle grond. Vorig jaar heeft hij wel veel mooi blad gehad.
June 4, 20222 yr Misschien een domme vraag, maar is er iemand bezig geweest met een onkruidbestrijdingsmiddel?
June 4, 20222 yr Geen onkruidbestrijdingsmiddel gebruikt hier of eromheen. Nachtvorst de afgelopen weken volgens mij ook niet. En hij is zeer winterhard dus lijkt me niet?