Posted July 22, 20222 yr Hoe geraak ik verlost van deze dingen? Begint een beetje veel te worden. Groeit tussen het gras.
July 22, 20222 yr Dit is eigen schuld dikke bult....Tips om dit te voorkomen heb je reeds gehad bij een eerdere vraag maar je reactie bleef helaas uit! Uiteraard ga ik het antwoord niet herhalen! Als je niet reageert op gekregen atwoorden ga ik geen enkele vraag meer van je beantwoorden!
July 23, 20222 yr Author Ik zie niet in hoe tips voor een groen gazon zoals mijn gras maaien me kan verlossen van reeds aanwezig onkruid..toch bedankt
July 23, 20222 yr Soms reageert de natuur anders dan wij denken. Vaak denken wij aan bestrijden, terwijl voorkomen veel beter werkt. Onkruid groeit goed op plekken waar gazongras het niet naar zijn zin heeft. Gazongras houdt van rijke grond en wil niet te kort gemaaid worden.Als Batdah dus tips geeft die dat realiseren, zou je die kunnen volgen. Na enkele maanden , of als je erg arme grond hebt misschien we een jaar, zul je zien dat ze goed waren.Onkruid bestrijden is symptoombestrijding en lost op den duur geen problemen op.