Jump to content

Featured Replies

Posted

In onze voortuin staat sinds een jaar of 5 een Laurier op stam. Eronder wil ik graag wat bodembedekkers planten, ongeveer 1 m2.

Ik denk aan kruiptijm, zandkruid en/ of loodkruid. Het is vrij zonnig onder de boom. Als ik mijn huiswerk goed gedaan heb, zouden deze hieronder wel kunnen gedijen maar! Het enige antwoord wat ik niet kan vinden is of de Laurier er tegen kan?!

Kunnen deze plantjes de wortels beschadigen? Pakken ze teveel water af van de Laurier?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Ik denk dat de nieuwe plantjes meer last hebben van de laurier. De wortels raken alleen beschadigd als jij dat doet met de spa of het schepje om de plantjes te planten.
  • Author

Beste Peter, bedankt voor de reactie! Dan ga ik het gewoon proberen en kijken of ze het een beetje leuk kunnen houden met elkaar. Uiteraard zal ik wel voorzichtig zijn met de schep.

groetjes!