Jump to content

Featured Replies

Posted

Mannen e wellicht ook dames,

Na vele (leerzame) uren leesplezier op uwer mooie forum wil ik mij graag voorstellen.

De naam is Wim en resideer, zoals dat zo mooi heet, met vrouw en zoon in het pittoreske Westland in Zuid Holland. Nu ons 'stulpje' aan de binnenzijde zo goed als klaar is, ja, ja ook hier het bekende plintje ed nog, begonnen met de tuinen die de woning rijk is.

Waar de voorzijde voornamelijk gras is ( 20X8) was de achtertuin iets meer voorzien van een border en een tweetal heggen. Omreden dat wij het naast gelegen stukje wei wat meer bij de tuin wilden betrekken hebben wij één heg verwijderd, het hek vernieuwd en verplaatst om van de toekomstige vee stapel (lees geiten of schapen) optimaal te gunnen genieten. De eerste uitdaging wordt om de grasmat welke naar nu blijkt enkel en alleen zo mooi groen is dankzij de hoeveelheid 'mos' in ere te herstellen. Wij noemen dit een uitdaging!! De borders zullen dan volgen met daarbij de beplanting enz, enz. Maaiers zijn er de verticuteer machine staat bovenaan de lijst. Hopelijk mag ik in tijden van nood een beroep doen op uw aller kennis waaruit ik door de vele uren lezen al veel heb gehad.

Ik kijk uit naar nog vele uren en kennis meer.

Vanuit het pittoreske een hartelijke groet,

Wim