Posted August 25, 20222 yr Beste mensen,Ik ben nieuw op dit forum en heb de afgelopen maanden enorm veel werk verricht om mijn kleine groene gazonnetje te herstellen.Dat wil zeggen goed verticuteren, behandelen met anti mos en onkruid middelen, bodemverbeteraar, kalken en weer bemesten en inzaaien.Op 01 augustus j.l. heb ik ingezaaid en heb het geheel goed nat gehouden. Het gras is inmiddels heel hard opgekomen en ik heb eindelijk weer een mooi diep groen oppervlak. Het warme weer en het nathouden heeft dus goed geholpen en de nieuwe gras zaden zijn goed ontkiemt. Nu heb ik voorafgaand zoveel mogelijk onkruid en overig ongewenstge groei weggehaald tussen het oude gras maar nu het nieuwe zaad is opgekomen zie ik tussen het nieuwe gras met name nog één bepaald soort onkruid opvallend veel terugkomen. Het lijkt zeer sterk op Ooievaarbek onkruid maar ik weet het niet zeker. Weet iemand binnen dit forum welk type onkruid dit exact is? Zie de bijlagen / foto.