Jump to content

Featured Replies

Posted

Hallo iedereen!

Ik vroeg mij af of mijn prachtige nieuwe aanschaf op deze manier genoeg daglicht krijgt?

Zoals je kunt zien op de foto komt er niet erg veel licht binnen. ( afgeplakte ramen en het bovenste gedeelte van de plant komt niet in daglicht.

Hoe kan ik hem het beste onderhouden op deze manier?

image.jpg.403bbe43ac38c61ef9afcfaae5acbc04.jpg

image.jpg.8ff2b6440bdbdc3f322aab71fbbc1032.jpg

Je zou er een daglichtlamp boven kunnen plaatsen...maar een andere standplaats zou beter zijn..lees de plaats is nu totaal ongeschikt!

Heb je geen lichtere plaats want de plant zal deels afsterven!....Deze plant wil minstens veel licht maar nog liever in de volle zon!

Ps als je de plant verplaatst pak deze dan op bij de pot EN NOOIT BIJ DE STAMMMEN...vaak STERFT EEN DEEL VAN DE TOUFFE AF DOORDAT DE WORTELS GEBROKEN ZIJN.

Ik moet je wel complimenteren dat je nu al vragen stelt ipv te wachten totdat het al mis is gegaan zoals het in de meeste gevallen hier gaat :thumbup: