Posted January 4, 20232 yr Sinds 1-2 maanden sterven er geleidelijk bladeren van mijn Pachira, Ctenathe en Hedera af. Ik heb deze planten sinds maart in huis en gedurende de zomer deden ze het erg goed. Sinds het najaar lijken ze er echter meer moeite mee te hebben, maar ik weet niet goed of dit gebruikelijk is in deze periode van het jaar of dat ik iets verkeerd doe. Dat er een paar bladeren sterven vind ik niet zo erg, maar bij bijv. de Pachira begint het inmiddels erg dun te worden en ook bij de Ctenanthe raak ik elke week 2-3 bladeren kwijt. Alle drie de planten zitten in een pot met gaten onderin en krijgen (volgens mij) niet te veel water. Ik besproei de planten wekelijks met een plantenspuit om bladeren/luchtvochtigheid te verhogen.Ze zien er als volgt uit: Heeft een van jullie enig idee wat hier aan de hand is, of ik iets verkeerd doe, of dat dit bij de tijd van het jaar hoort? Alvast veel dank!