Posted April 17, 20231 yr Hoi allemaal,Toen ik kwam wonen in mijn huis was ik jong en onverstandig... en besloot ik alleen maar tegels neer te leggen in de tuin. Inmiddels ben ik ouder en wijzer en is vergroenen belangrijker geworden .Nu hebben we rechtsvoor (foto 1) al een stukje kunnen vergroenen. Maar we zouden graag achterin de tuin een houten overkapping laten maken. Na 2 offertes van allebei 11,5k zijn we wat gedemotiveerd geraakt. Is dit een normale, marktconforme prijs, of moet dit een stuk goedkoper kunnen? Daarnaast zouden we de tuin groener maken (en hopelijk minder warm). Aan de linkerkant hebben we een loungebank staan, wat we graag zo houden. Zouden jullie de strook aan de rechterkant (foto 1) doortrekken? En zien jullie andere manieren hoe we tegels kwijt kunnen en groen kunnen toevoegen? Ook hadden we trouwens bedacht om het tuinhuisje zwart te beitsen, zodat het er wat mooier uit ziet. Is dat een goed idee?Alvast dank..