Posted June 6, 20231 yr Vandaag viel mij plots op dat een van de stekjes van mijn schildpadplant hele kleine zwarte stipjes heeft. Mijn andere planten hebben dit niet. De stipjes zijn niet weg te vegen van het blad. Weet iemand wat dit is en of ik me zorgen moet maken? 😬
June 6, 20231 yr De plant is een Tradescantia of een Callisia turtle zo te zien?ik vindt de foto te onduidelijk om er iets over te schrijven..
June 7, 20231 yr Author De plant is een Tradescantia of een Callisia turtle zo te zien?ik vindt de foto te onduidelijk om er iets over te schrijven.. Het is een Callisia Repens inderdaad! De blaadjes zijn erg klein dus de stipjes zijn echt miniscuul.
June 7, 20231 yr Je hebt ze dus flink uitvergroot!Ik heb deze planten hier opgekweekt en de laatsten van de batch staan hier nog in de tunnel ik zal straks eens kijken hoe die hier zijn, ik maak dan tevens wel een foto om te vergelijken ik moet zeggen ze nog nooit goed bekeken heb omdat er normaal nooit problemen mee zijn!
June 8, 20231 yr Ik heb even een paar foto's gemaakt bij mij in de tunnel: Â Â Â Â De stipjes horen op het blad, het was mij nog nooit eerder opgevallen