Posted June 17, 20231 yr Hi,Ik ben op zoek naar iets om een aantal bonsais op te zetten. Ik zou het liefst iets met 2 of 3 niveaus hebben en dan het hoogste rond de 1m20/1m30.Heeft iemand suggesties? Ik zie wel een hoop plantenrekken, maar deze zijn meestal heel laag of hebben maar 1 of 2 plekken rond de hoogte die ik zoek. Daarnaast weet ik niet zeker of deze echt voor buiten zijn bedoelde. Er staat dan balkon/terras bij, maar ze gaan er dan volgensmij van uit dat het overkapt staat.Had niet verwacht dat dit zo moeilijk te vinden zou zijn, maar ik vind voornamelijk mensen die het allemaal zelf hebben gebouwd.
June 18, 20231 yr Ik denk dat je die beter zelf maakt of laat maken!een jaar of 30 terug had ik enkele metalen etagère op mijn terras met(allemaal dezelfde) geraniumpotten erop, het nadeel toen was dat de ruimte voor de potten te smal was en ze dus ook weer even snel weer weg waren!Maatwerk is helaas denk ik het beste.