Posted July 11, 20231 yr Hi allemaal,Ik heb behoorlijk vaak last van katten in mijn tuin. Nu vroeg ik mij af, weet iemand een diervriendelijke manier hoe ik de katten uit mijn tuin kan weren? bvd
July 12, 20231 yr Ik denk dat dit niet op te lossen is...dit is voer voor eindeloze discussies.. toen ik nog in de stad woonde had ik nadat mijn eigen 2 katten naar de eeuwige kattenjachtvelden en brokjesplaneet vertrokken waren vooral toiletbezoek van wel 20 buurkatten...heel vervelend..Inmiddels ben ik vertrokken naar een dunbevolkt deel van west Europa en hebben wij vier katten(van onszelf en ook nog af en toe gastkatten) en bijna iedereen hier heeft er wel meerdere en eigenlijk is de overlast helemaal weg...ja voor mij dan want de katten hebben nog zoiets van territoriumdrift wat nog geregeld beslecht wordt..Het is vooral de bevolkingsdichtheid en hun huisdieren...ik schrijf dat met 2 van onze katten hier op de sofa
July 15, 20231 yr Ik leg kippengaas over geliefde stukken tuin.De planten groeien en bloeien keurig door de gaten heen.Zelf heb ik een binnenkat, weet niet beter, dus niks zieligs aan.