Jump to content

Featured Replies

Posted

Hai,

ik ben op zoek naar een leuke klimplant die winterhard en wintergroen is en die 100% in de schaduw kan staan. Heeft iemand een leuk idee? Liefst ook zonder besjes, want onze bleke lounge komt daar te staan.

Laat de ideetjes maar komen :) Thanks alvast,

Lieselot

Naast de Hedera niet veel keus.

Voor de liefhebber Hydrangea serratifolia, Hydrangea 'Semiola' en de Pileostegia .

Bij strenge vorst kunnen ze lelijk blad krijgen. Bij mij doet de Pileostegia viburnoides het tot nu toe goed, dit jaar komen na 3 jaar de eerste bloemen.

• Author

Naast de Hedera niet veel keus.

Voor de liefhebber Hydrangea serratifolia, Hydrangea 'Semiola' en de Pileostegia .

Bij strenge vorst kunnen ze lelijk blad krijgen. Bij mij doet de Pileostegia viburnoides het tot nu toe goed, dit jaar komen na 3 jaar de eerste bloemen.

Dank je wel Peter. De klimop hebben we al overal staan als hagen, dus ik ben op zoek naar iets anders. Wanneer je zegt "Bij strenge vorst kunnen ze lelijk blad krijgen" bedoel je dan dat dat lelijk blad blijvend is, of is dat dan maar eventjes na die vorst?

Groeten,

Lieselot

Blijvend lelijk, dat valt dan wel af en er komt dan nieuw fris blad.