Posted September 22, 20231 yr HalloIk ben net naar Nederland verhuisd en spreek nog geen Nederlands (dus ik gebruik Google . Nu woon ik in Flevoland en heb een tuin die verzorging nodig heeft. Het is ongeveer 20 meter lang en 7 meter breed. Ik heb absoluut geen verstand van tuinieren in Nederland, dus ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden.Hopelijk zijn mijn vele vragen niet te veel .Ik kijk ernaar uit om hier veel te leren en misschien wel leuke mensen te ontmoeten.GroetjesYvonne
September 28, 20231 yr Hi Yvonneta!Blijkbaar is dit forum niet erg actief. Ik heb me ook aangemeld en krijg geen reactie.Ik ben Nederlands. Als ik je ergens mee kan helpen dan stuur me maar een bericht.Groetjes Leon
September 29, 20231 yr Als er vragen gesteld worden, worden die netjes beantwoord, als wij het antwoord weten tenminste.
September 29, 20231 yr Geen enkel forum is nog actief en tja en deze anderhalve paardenkop kan niet alles weten we doen wat we kunnen maar we zijn niks verplicht!!Ik zie hier vragen voorbijkomen over een fundering en tjah ik kan niet antwoorden want ik woon in Portugal en weet dus geen aannemers aldaar!Ik zou in mijn geval zelf die fundering maken!