Posted October 7, 20231 yr Hoi,41 jaren jong en wonend in Veendam. fanatiek prutser met techniek, scooters, klussen, tuin en nu op weg naar een grote verbouwing van mijn woning. In het verleden heb ik geëxperimenteerd met tuinplanten, groente, waterplanten en kamerplanten; veel successes en een enkele mislukking. Planten spreken mij altijd aan, maar heb ze nooit gebruikt voor de sier om mijn woning mooi te maken, het was altijd experimenteren en voor de hobby, leuke bakken maken en soms techniek erbij in proppen omdat het kan. Nu ik mijn woning ga verbouwen het aankomende jaar wil ik alles eens inrichten en doen om er ook van te kunnen genieten, dat kan ik alleen doen maar dat is saai en de hobby delen of dingen laten zien waar ik mee bezig ben vind ikzelf ook wel een keer leuk. Ik neem een nieuwe start en heb veel planten weggedaan inmiddels (ter adoptie), heel veel heb ik nu niet meer over en daar ben ik ook wel blij om; er was geen eenheid of thema meer aanwezig. Helaas zijn een paar adoptie planten dood gegaan en dat betreurt mij dan wel weer omdat ze al jaren oud waren... Ik zal een nieuw onderwerp beginnen wat gaat over de woning ombouwen en daarbij direct rekening met planten houden, dit keer wat beter aanpakken en ook zo maken dat het een jaartje of 5 mag blijven. Wel wil ik een paar pronkstukken hebben op den duur die dus niet vervangen mogen worden. Hartelijke groet,Steffen.