Posted January 14, 20241 yr GoedemorgenIk heb geen groene vingers maar zou graag wat meer groen in mijn tuin willen.Mijn tuin is ongeveer 10 diep en 7 meter diep en een deel is terras en het andere deel is volledig grind. Het grind is aangelegd door een tuinfirma en eerst is er een deel afgegraven en daar ligt er een laag zand en aarde en daarboven een plastic rooster / honinggraat en daarboven het grind. Momenteel is de tuin een beetje kaal en ik zou graag een beetje groen in de tuin willen maar weet niet goed wat of hoe.De tuin ligt op het Zuidwesten. Hoe plant ik best zonder onderliggende rooster te beschadigen en welke planten zijn een goed idee?Alvast bedankt voor tips.
January 14, 20241 yr Als je de roosters niet wilt beschadigen kun je alleen een of twee jarigen zaaien of kruidachtige vaste planten die goed kunnen groeien op zeer goed doorlatende, grindachtige grond.Bomen en struiken beschadigen de roosters.