Posted February 1, 20241 yr Ik ben 2 weken geleden begonnen met wintersla te laten ontkiemen.Het verkeerde tijdstip kwam ik pas achter.Het zijn nu hele iele plantjes met een lange stengel geworden van 3 cm hoog.Lukt het nu nog om ze te redden op dit tijdstip van het jaar?Ik las op internet dat je ze opnieuw kunt ingraven met de stengel onder de grond.Dat lukt soms las ik.Maar ik weet niet of dat überhaupt zin heeft in deze tijd van het jaar?Ik ben een beginnende moestuinier.Heeft iemand tips?Anna
February 1, 20241 yr Slazaad is heel goedkoop. Nog een paar weken wachten en dan regelmatig kleine beetjes zaad zaaien. Liefst buiten in een kasje of zo. Binnen wordt het gauw te lang en te slap.Het leuke van tuinieren is dat je fijn kunt experimenteren. Door fouten te maken leer je veel. Laat je nooit ontmoedigen door kleine teleurstellingen.
March 10, 20241 yr Order your treatment easily; acquire flagyl canada from reliable platforms. Investigating the realm of hair loss solutions, countless individuals have turned their attention towards prednisone to buy , a product celebrated for its efficiency. Those in search of an effective treatment for baldness can find this medicine through numerous online platforms, ensuring a discreet and convenient buying process. Discover affordable rates on https://glenwoodwine.com/product/buying-prednisone-online/ when you shop via web.