Jump to content

Featured Replies

Posted
Hai, sinds vorig jaar hebben wij weer een huis met twee tuinen. Een ligt op het zuiden en de andere op het noorden. Beiden zijn behoorlijk aangeslagen met groene meuk. De tuinen bestaan uit grote gladde tegels en een composiet terras. Ik heb ene Karcher PLC4 gekocht voor het composiet te reinigen en de tegels (verschillende borstels). Ik kan hier een toevoeging bij doen om die groene aanslag te verwijderen, maar er loopt ook een poes en een Yorkshire door onze tuinen die wij graag nog langer willen houden. Ik zoek een groene aanslag verwijderaar die 100% veilig is voor dieren. Ik weet namelijk niet of, als je groene zeep oplost en in het doseer bakje van de Karcher doet, deze niet vastloopt. Heeft iemand ervaring hiermee ? Ik hoor het heel graag. Bij deze al bedankt.