Jump to content

Featured Replies

Posted
%5B/img%5D
Het meest simpele is natuurlijk een grotere pot. Probeer niet een grote kluit in een te kleine pot te krijgen, dat is vragen om problemen.
  • Author
[/img]Ik heb het kado gekregen, zowel dure pot met de plant er ingepakt in. Plant is hoog en pot is breed. Ik heb wel een foto maar weet niet hoe te uploaden.

Neem het advies van Peterplant maar over!

En lees hoe foto te uploaden het is echt heel simpel!

• Author

Inderdaad heel makkelijk. Bijgaand de foto. Inmiddels plant opgemeten en gezocht hoe hoog de pot moet zijn. Stuk hoger dan die ik nu heb 😁

IMG_2107.jpeg.42d354650d4d248004bfdda1afb8d1e5.jpeg

Bedenk wel dat een Strelitzia meer een buitenplant is voor de zomermaanden en het binnenshuis niet volhoudt en dat het type pot van de foto totaal ongeschikt is...waarom heb je de plant niet in de kweekpot gelaten en daar een passende overpot bij gezocht!!
  • Author
Dankjewel voor je bezorgdheid. De plant is inderdaad weer terug in de kweekpot en staat buiten. Grotere pot is goed inmiddels in bestelling.

Bedenk wel dat een Strelitzia meer een buitenplant is voor de zomermaanden en het binnenshuis niet volhoudt

Wist ik ook niet. Ik heb juist de indruk had een beetje wind hem al teveel is 😅