Jump to content

Featured Replies

Posted

Ik erf een grote tuin met teveel gazon. Achteraan 16.25m en iets van 41m diep. Weet niet goed wat ik er mee aan moet, zonder meteen al het bestaande te verwijderen. De haag is beschadigd en moet vervangen worden, maar vind het zonde om bijvoorbeeld de klinkers te verwijderen.

Persoonlijk houd ik van een landelijke stijl en borders, maar ook van hoekjes en kantjes, zodat je niet meteen alles ziet.

Vooral het gazon overweldigt mij.

Iemand ideeën?

Ik dacht misschien eerst het voorste deel aan te pakken, en daarna het tweede (vanwege de kosten). Misschien tuinkamers

in het tweede gedeelte, ik kan er ook bomen planten.

Ik heb plaats voor een romantisch prieel waar ik altijd van gedroomd heb.

De volière achteraan wordt wellicht vervangen door een tuinhuisje. En ik heb misschien nog plaats voor een koude kas aan de

zijkant.

huidige-toestand.jpg

tuin-copy.jpg

Alle ideeën zijn welkom.

• 7 months later...

dit is een mooi stukje kavel waar je een hele mooie tuin van kan maken.

wil best met je meedenken wat leuke ideeen zijn en tips geven hier en daar. laat het maar weten