Jump to content

Featured Replies

Posted

Een paar maanden geleden kocht ik Fleurella potgrond omdat ik online las wat het beste was voor planten, er was een website waarop te zien was hoe groot de sla wordt met deze potgrond.

Maar kijk eens naar de foto's, hij zit vol met gemalen hout! Als ik er een wedstrijd in gooi, vat hij vlam. Aangezien ik planten kweek en geen paddenstoelen, kunt u mij alstublieft vertellen of dit als een goede potgrond wordt beschouwd, met al die houtsnippers erin?

6WLqJI9.jpeg

WlJ0lrW.jpeg

Er wordt bij bijna alle potgronden minder witveen en tuinturf gebruikt en er worden andere materialen gebruikt, onder andere gecomposteerd hout uit de bosbouw. Het ziet eruit dat dat er flink in zit. Als het goed is zal je sla er prima in groeien als je zelf af en toe wat voedingsstoffen geeft.