Jump to content

Featured Replies

Posted

Dag kenners.

We hadden een krentenboompje amelanchier lamarckii gekocht voor in ons dakterras tuintje en hem tijdelijk, een weekje, op de plek waar hij moet komen op de aarde gezet.

Nu zagen we hem gister opeens helemaal met droge bladeren staan en hem m gauw een paar uur in een emmer water gezet..

Gaat hij het overleven of is het al gedaan? Of… kan ik nog iets anders proberen??

IMG_1287.jpeg.974b99d4e57cb55a87b8b73de681dc6c.jpeg

Lijkt mij verdroging. Zolang er nog groene bladeren in zitten, is er hoop. Dat verdroogde blad zal er binnenkort vanzelf afvallen.
Op de aarde gezet? Dan is het inderdaad de droogte. heb je wel water gegeven, of heb je de regen af gewacht?
  • Author

Op de aarde gezet? Dan is het inderdaad de droogte. heb je wel water gegeven, of heb je de regen af gewacht?

Ik had hem inderdaad op de plek waar hij moest komen gezet en door drukte slecht in de gaten gehouden met water geven.. 😔