Jump to content

Featured Replies

Posted

Ola!

Je hebt wel eens van die momenten dat er iets tegen een pergola valt, of dat er iemand een pergola molesteert. Mijn lieve dochter blijkt erg goed te zijn in het tweede. Oppervlakte heb ik vervolgens geschuurd waarna er een kleurverschil ontstond. Het hout is gegrijsd, maar ik kan nergens een beits vinden met deze kleur/dit effect. Inmiddels ben ik 3 beitsen verder, maar ben ik ook al 3x verder met schuren. Degene waarbij ik dit aangeschaft hebt bestaat niet meer als bedrijf. Het 'lijkt' mij een redelijk gangbare kleur, ik kan hem echter niet vinden.

Kan iemand mij helpen wat ik nodig heb om deze balk in dezelfde kleur te krijgen op het geschuurde gedeelte?

Dank alvast!

Groet,

Daniël

WhatsAppImage2024-12-25at01_20_51.jpeg.56a360bb4671b6d8ee31a2b674587592.jpeg

Douglas en andere houtsoorten kleuren (mits onbehandeld) van nature grijs door de weersinvloeden
  • Author
Dank voor je reactie. Deze balken zijn gegrijsd aangeschaft, ik ben op zoek naar wat hiervoor gebruikt kan worden zodat ik de gehele balk weer op dezelfde kleur kan brengen. Natuurlijk is wachten een optie, maar ik zou het graag weer op kleur willen brengen 😊
Alleen met wachten krijg je hetzelfde effect.
  • Author
Ok, helder; dank voor zover!