Hoi allemaal,
Ik ben hier gekomen om diverse te leren over tuinieren en om veel plezier te hebben met gelijkgestemden. Tuinieren is leuk en wil wat creatief zijn om mij voor te bereiden op een verhuizing (verwacht binnen een jaar te verhuizen naar een grotere woning met ruimere tuin). Doordat ik ga verhuizen wil ik niet meer volledig investering in mijn huidige tuin, maar mij wel alvast richten en voorbereiden op de nieuwe tuin.
Vandaag ben ik in de voortuin bezig gegaan met de gedachte dat de achtertuin een "bende" gaat worden met klus projecten en toch een plekje wil hebben om lekker te kunnen zitten. Ook wil ik graag een beetje kruiden hebben omdat ik wel geniet van koken en de laatste maanden steeds beter begin te worden hierin, verse kruiden en aanverwanten hoort er dan ook wel bij.
Nu kan ik een heel lang verhaal vertellen over waar ik mee bezig ben, maar dat is wat teveel en ga gewoon een onderwerp beginnen op dit forum zodat ik mijn projecten kan delen en advies kan vragen.
Vrolijke groet,
Vrolijk.
Vrolijk heeft er zin in.
In deze rubriek kun je jezelf voorstellen. Ook lees je hier tips voor het gebruik van het tuin forum
Krijg antwoord op je tuinvraag
Deel tips en ervaringen
Help anderen
InloggenRegistreer Inloggen met Facebook