Hoi hoi...
Mijn naam is Pascal Visser. Ik ben een 55-jarige alleenstaande man en woon met héél veel plezier op de Veluwe.
Jaren terug was ik bijna iedere dag volop in mijn tuin bezig. Mijn tuin lag er in mijn beleving keurig bij en genoot enorm van het met mijn handen wroeten in de grond en het opfleuren van mijn tuin.
Inmiddels ben ik 100% afgekeurd en kan door allerlei fysieke beperkingen helaas mijn tuin niet meer zo mooi maken en onderhouden als ik zou willen. Ik moet het nu meer van kleine 'projectjes' hebben, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat ik vaak geen idee heb waar ik mee bezig ben.
Vandaar dat ik mijn weg naar dit forum gevonden heb. Ik hoop hier wat leuke tips en adviezen op te doen en misschien zelfs inspiratie te vinden. Mocht dat zo zijn en mocht ik op welke manier dan ook iets van toegevoegde waarde te melden hebben, dan zal ik dat zeker doen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en alvast een heel fijn weekeinde.
Doewieeeee
Pascal Visser
In deze rubriek kun je jezelf voorstellen. Ook lees je hier tips voor het gebruik van het tuin forum
- Pascal Visser
Pascal Visser
Bericht door Pascal Visser » vr 09 aug 2024, 08:03
"Bloemen zijn langs elk pad te vinden, toch weet lang niet iedereen er een krans van te vlechten."
~ Anastasius GrĂĽn
~ Anastasius GrĂĽn
Krijg antwoord op je tuinvraag
Deel tips en ervaringen
Help anderen
InloggenRegistreer Inloggen met Facebook